Andílci versus ještírek:

Na tomto webu se sem tam zmiňuji o ,,onemocnělé, nemocné, společnosti", širší, nejen České, po různu sem tam si, dělajíc i naschvály.
Představte si toto: Někomu sdělíte, že Vám něco, to, či ono, vadí, a dotyčný člověk, nebo skupina osob, Vám pak toto dělává nejen pravidelně, ale až s histerickým fanatismem.
To je, žel, v naší zemi České, obvyklé, běžné, k mému vždy nad tím údivu.
Ti, kdož to provozují, se tomu i leckdy smějí, coby humoru, černému.
No, já tomu říkám šikana.
No, řekněte.. není toto snad šílené?
Setkat se s tím lze takřka všude, doma, ve školách, na pracovištích.. což může být ještě provázeno anomáliemi komunikačními, například, ze strany aktérů, případných.
..
Uvedu Vám zde jeden příklad:
Včera jsem zde na blogu, v jiném svém článku, napsal pro příklad, že mi připadá škodlivé, když systém android zobrazuje při výpadku internetu ještírka Tyranosaura Rexe, a dnes jej mám při výpadku internetu i v horní liště blogu, tedy lze předpokládat, že už to tak zůstane. Nikdy před tím, cosi vzpomínám, jsem jej tam nevídal.
Jenže.. milí.. googloví, tedy pracovníci google.. nejsem dnešní, vím, že texty zdejší čtete. Mám Vás rád:-) .
..
A sice matně, ale vzpomínám si na informaci, že systém android pro ČR zřejmě (neověřená info), vyvíjela společnost, spravující google, možná bych si uměl vzpomenout i na její název.. . Nevím sice, jestli je tahle informace přesná, ale ať už je, či není, byl bych opravdu rád, když byste mi, googloví, je li to možné, pokud už to musí být, dali na lištu obrázek třeba nějakého páru se milujícího, se srdíčkem, andílka s andělkou. Že Vás mám rád, to asi víte. No, pokud ho tam, ještírka, necháte, umím se s ním, virtuálním, skamarádit. I když podstata šílenosti takových nevyžádaných obrazců, přetrvává, dokud jsou. Nyní víte, že o tom už Lidé, i já, víme. Vše tedy už probíhá s odpovědností plnou Vaší, před Bohem, a my jsme, uživatelé, jím chráněni. I před přiípadnou rádoby takovouto temnou magií.
..
Na straně jiné však, vím, že symbolika, mnohá, i takováto, dle své energie mívá, má, potenciál pozitivního vlivu na nejen podvědomí Lidí, tím i na jejich emoce, které se ak šíří kosmem, a podle toho se pak i různě zhmotňují, ať už si to člověk vědomě připouští, či nikoli. No a stejné je to v případech snahy škodit druhému, či se tím bavit, těšit se z ztrpení, jakéhokoli, druého člověka, podporovat to, neboť pak takový člověk sklízí tyto plody si, které mu dělají to potěšení.
Ať už pozitivní, nebo negativní, podle toho, z čeho se, případně, ten kdo těší.
..
Takže, milí.. přeji všem příjemnou zábavu.
..

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje recenze k: Český rozhlas Plus:

Z éteru rozhlasových vln: