Moje recenze ( i knižně ) k médiím:

Moje recenze (i knižně) k médiím a české rádoby politické scéně (téma: ti, kdož se, po různě, asociačně, jak se říká Lidově, "Kecají kravatu" (ve smyslu nedůvěryhodnosti některých použitých slov , a slovních sousloví, vět .. .. Ať už záměrně, nebo z prosté duševní nevyzralosti, nebo z neznalosti věci, nechtíc ji vidět, sem tam, myslím, temnomagijně .. (můj názor, podle mých pocitů)
Kde a od koho můžete takto ,, kecání si kravaty "poslechnout?

KRITIKA:

Tak například, z mých pocitů:
Od paní Heleny Horské z Reifeisen banky v rozhovoru na "Z", zejména o tom, že Lidé v exekucích nebývají příliš motivovaní pracovat (oni si zachrání holé životy), ale většina její řeči je podporou k ještě horší, , sociálního nacismu "v naší zemi České, jak je doposud .. více o tématu, podrobně, píše na www.GoldenFriendOne.blogspot.com také na www.nazamysleni1.blogspot.com .
..
"S kecáním se kravaty, (viz výše) se dají setkat, za sekundu poněkud potemněle, myslím, sem tam, také zde:
Od Lidí, někteří, moderovaní nebo komentátorů, těchto médií:
Na vlnách rádiových českých: 95,0 / 95,7 / 92,6 / 98,7 / 97,9 / za centrum tohoto, z důvodu, že se může rozšířit jako virus negace, považuji dlouhodobě vlny 89,9
na druhém místě za nimi: 92,6 s tím, že jsou mezi nimi některé andělské dobré duše, trochu jich počítat, které se tohoto, jak vnímám, neúčastní.
Tak například:
na 92,6 jsem, ač tu stanici poslouchám jen spíš sporadicky, zaslechl dne 21.1.2019 oznam, o tom, že, jestli jsem dobře vyslechl, ,, Češi jsou "bestie .. tak tak .. milí .. o takových hlášky , temnomagijní, nestojí se v médiích, a je nestrpím bez odezvy.
Dále, typologicko energeticky mi nevyhovuje, před Stvořitelem a jeho hodnotami, jak vnímám, obecně již, dlouhodoběji, projevy těchto moderátorů této rozhlasové stanice Českého rozhlasu plus, tedy na vlnách 92,6:
pan Šťáhlavský
pan Jan Burda
paní Naděžda Hávová ..
prozatím ..Z hlediska energie je osobně nevnímám příjemně, košér. Proto je neposlouchám, přelaďuji na jinou vlnu, když zaslechnu jejich jméno v úvodu relace, pořadu.
A to, i když si obecně velmi vážím práce Lidí v médiích, tedy iv Českém rozhlase.


specialitét? :
Frekvence 1: pátek, 18.1.2019 večer .. pořad s volajícími do studia o referendě o vystoupení z EU .. zdá se, že pan moderátor už má jasno. Ne, pan Werich říkával, že "velká vánočka babiččina se obvykle rozpadá". Avšak, snižování volajícího tím, že "nic není staršího jak včerejší den", je projevem vnitřní arrogance moderátora, hrajícího si snad i na nějaké tamní polobohosti. S tímto postojem k životu, myslím, u mikrofonu rozhlasu, by neměl nikdo takový být, navíc nějakým příklonem k referendě o vystoupení z EU, jak vyznělo.
...

CHVÁLA:

Na kterém vlnách jsem se, prozatím, s "kecáním si kravaty" od tamních placených profesionálů, moderátorů, komentátorů nesetkal?
Chválím sféry Boží, Stvořitele.
Chválil jsem, do nedávna, i též vlny radiové FM: 101,1 / ..avšak, dnes, jsem si nedovyslechl výuku angličtiny o tom, jak policisté v roce 3tisíce co by udělali s marťanem, když by ho chytili. 
No, myslím, že mám nárok na klid. Když k tomu připočtu skutečnost, ozvěny (s kecáním si rádoby temnomagijním kravaty některých z moderátorů, moderátorek, komentátorů, komentátorek, ale i některých jejich v pořadech jejich podle mého názoru i hostů a hostek) , rozhlasových vln, v éteru, kteréžto si kdy doma pouštím, a s nimiž, s poslechem jejich, jsem ve svém životě za současného stavu věcí zde popsaných, skoncoval, nezbývá mi, nežli konstatovat, že jsem sice ,,ujetější instituci, organizaci", nežli je Český rozhlas, doposud nepoznal, i když.. vím, že jsou i jedinci a místa, kteří, která, jsou, bývají, na tom ještě mnohem, velmi mnohem, hůř, jako například jeden lékař, který mi kdysi dal bez mého předchozího souhlasu poslední pomazání, a nebo jako například někteří jedinci, či oddělení, psychiatrických nemocnic.., historicky tam podle mého názoru nepochybně patřil i Adolf Hitler například,  a jemu podobní.. dalším stupněm, pak, myslím, už můžou býti jen kopky, či hrobky.. náhrobky, či země, kde jsou rozprášeny popely z kremací těch, kdož zomreli. No,  a nebo i uzdravení těch, kdož si, takovéto praktiky provozují.. i to je, v čase, možné.., pokud by chtěli.. být.. s Nebesy. 

Toto vše však, nevylučuje, moje vyjádření níže, o tom, s jakou Láskou, s jakými Láskami, odejdu do svého si v kosmu znovuzrození, až přijde můj čas. 
..
Google.cz:
Google.cz a jeho čeští,  i jiní případně, grafici, adminové: víte, oblíbil jsem si Vás. Velmi. I kvalitu Vámi poskytovaných služeb.
Ale moje doporučení na základě mých současných nabytých indicií Vám, ač nerad to vyslovuji, zní: Nezkoušejte se mi, potutelně, textům mým, (se šmírováním případným veškerých mých internetových kliků, prokliků, aktivit, v kooperaci s kým já vím ještě) vysmívat ( byť i skrytě veřejně ). Jednak je to, myslím, mafiozní jednání, nekošér myslím, a druhak bych Vás musel, textově, též poslat, možná i reálněji ( v mezích zákona ) , jak se lidově říká, ,,do háje zelenýho, k šípku" ).
..
K uvedené tématice chci ještě uvést toto:
Šikana, ( či mobbing, jak se i říkává ), ať už internetová, nebo jiná její forma, se těžko dokazuje. Ale lze na ní upozornit, upozorňovat, a lze se jí vymezit..viz například moje trestní oznámení
ze dne 6. ůnora 2019 vrchnímu státnímu zastupitelství pod číslem jednacím: 1640/2019 .

Radiové vlny výše uvedené již nezapínám, nepouštím si je, neposlouchám je, a možnost zobrazování vyhledávače google jsem si na svém počítači vypnul, tedy používám nyní jiný vyhledávač, podle mne korektní. Je pro mne mnohem lepší používat nestranný, nežli líbivý se sem tam i jízlivou šikanou mne, coby uživatele.
Do budoucna ze svého života odladím, doufám, i Tyranosura Rexe, na kterého se musím dívat vždy, když mi vypadne internetové připojení. Jak pravím, šikana se dá jen těžko dokazovat, ale lze se jí, myslím, celkem účinně, vymezením se jí, bránit, ubránit. Jelikož zlo má potenciál sebe samo odrovnat v čase.

..

DOSLOV:

Tuto recenzi zamýšlím průběžně doplňovat, upravovat.
Tedy ty, které se týkají, v čase mohu přesunout ze sfér kritiky do sféry chvály, ai obráceně .. podle mých pocitů. Pouze na základě dlouhodobějších pozorování mých důsledků je možné znovu získat mou důvěru. Přesunout ze sféry chvály do kritické však může být poměrně rychlé. Záleží na Vás .. Lidé z média, co provozujete, i kdož z vás, za energii. Chcete se stát trvale v tomto recenzí ve sféře chvály, a zatím není v ní, moje doporučení Vám zní: dělejte si mezi sebou personální řád, např. Plusovou dvojku .. někteří i jiní .. i když pochopím, že to není snadné. Na potemnělosti, rádoby magické, na nebetyčné hloupost (třeba třeba i akademické vzdělání) v médiích, které mají vyzývavé, i když sekundové, opravdu energii poslouchat, vidět, bez upozornění recenzi tak na to, nemám.
..
Je pro mne fajn, slýchávám, slyšet, v médiích, anděly v Lidském těle .. a oni, ony, mezi námi JSOU :-). A to je moc fajn.
..

Pro ty, kdož touží vždy po ozdrojování:

Můžete chtít, temnomagijní .. ozdrojování ..
..

Má kvitance:

Magií bílou ozdrojováno,
posvěceno,
STVOŘITELEM, s vědomím Ježíše a andělů,
a všech bytostí Nebes.
...
Doslov k textu:
5. února 2019: no, a asi si mysleli, ti, rádoby kecajíc si kravatu, i rádoby temnomagijně, okultismem prodchnutě, ( kálejíc si tak, pomyslně, do vlastního, do vlastních řad, i mediálních tím širších, neschopni udělat si pořádek personálně etický ve svých řadách, nemohouc se ani tudíž, myslím, divit tomu, že jim čeští rádoby politici do toho ,,háží vidle") že si i já, tak musím nechat, jimi škodit, přičemž na upozornění má, povícerá, nedbali. No, a vidíte.., NEmusím.
V mém životě už ,,dokecali, si kravatu", jelikož už si ty rozhlasové stanice, jejich, NEpouštím, a mám od toho klid.

..

Ale v mém srdci Láska k Duším tamním, všem dobrým rozhlasovým, k srdcím tamním dobrým, k srdíčkám takovým, která tam.. vím.. jsou, trvá, napořád. S díky za to, že mi bylo dopřáno to, je, poznat, s nimi, byť třeba i jen poslechově, na rozhlasových vlnách, pobýt.
S touhle Láskou, (navzdory třeba i naschválům jiných, možná i rádoby agentů uvnitř i pro geroijských případných, i politiků) v srdci mém,.. vím.. i až přijde můj čas, zomru.. ( do znovuzrození :-) Duše mé.. v kosmickém dění ), a jim, Duším těm dobrým, dobrým, skvělým těm srdíčkám, rozhlasovým, nejen rozhlasovým, patří tato má slova:
,,MILUJU VÁS, NA VŽDY ! Váš Jiří"

...




Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje recenze k: Český rozhlas Plus:

Z éteru rozhlasových vln:

Andílci versus ještírek: